Magyarország első sportfogadási terméke, a Totó 70. jubileuma, valamint a legnépszerűbb hazai sportfogadási játék, a Tippmix 20. születésnapja alkalmából a nemzeti lottótársaság legújabb kampányában azokat a sportpillanatokat örökítette meg, melyek generációk számára váltak felejthetetlenné.

A Szerencsejáték Zrt. az idei évtől kezdődően nagyobb hangsúlyt fektet arra, hogy a sport, a kultúra és az egészségügy terén betöltött támogatói szerepvállalását még határozottabban, önálló reklámkampányokon keresztül kommunikálja. A lottótársaság a lakosság körében számos kutatást végzett, melyek egyöntetűen alátámasztják, hogy a magyarok elsősorban a nemzeti tulajdonú vállalatoktól várják el a társadalmilag fontos ügyek támogatását. A reprezentatív felmérésekből az is kiderült, hogy a Szerencsejáték Zrt. játékosait büszkeséggel tölti el, hogy a játékok megvásárlása révén a hazai sportolókat is támogatják.

Forrás